Min nye jobb! :)

Meg og en av mine venners hund som jeg passet på og fikk masse kysser fra! <3

Jeg har skrevet om tidligere denne uken at jeg har fått meg en ny jobb. Det har vært noen spekulasjoner om hva, men nå kan jeg avsløre hva jeg skal jobbe med de neste månedene.

Jeg skal være prosjektansvarlig og medarrangør for en Vegetarisk Julemesse for Norsk Vegetarforening! Messen kommer til å være et familiearrangement med fokus på positive mat-opplevelser, dyrevennlige gaver og en grønn inspirasjon som kommer til å vare julen ut :)

Julen er for meg den beste, og den verste tiden på året. En vanlig norsk jul betyr å mer eller mindre konstant fråtse i animalske produkter, uten å ofre en tanke om hva dyrene går gjennom for «vår kos». Julen for meg handler om fred, kjærlighet og tid med de man er glad i (både dyr og mennesker), derfor synes jeg alle burde ha en dyrevennlig (og en så vegansk som mulig) jul. Det skal vi hjelpe til med søndag 16. desember på Sagene Samfunnshus. Hold av datoen nå, vi lover du ikke kommer til å angre! Mer info kommer fremover på bloggen også.

Les mer om messen på nettsidene til Norsk Vegetarforening, og følg siden på facebook.

Vil du være frivillig under messen?!? (du kommer til å elske det!) så send meg en e-post på thomas@vegetar.com.

6 thoughts on “Min nye jobb! :)

Legg gjerne igjen en kommentar

