Veganmat på Wallmans

For et par dager siden fikk jeg billett av jobben til å dra på det nye Wallmans showet «Reflection» pluss spise 4 retters middag. Jeg tenkte det var en fin mulighet til å se hva slags veganmat de kom til å lage til meg ;) Pluss litt spent på om det ble noe annet enn pasta med tomatsaus og grønn salat…

Dette fikk jeg:

  • Avocado-maki, sorte oliven og artisjokkconfit. Dette var faktisk veldig godt.
  • Ruccolasalat med rødbeter, cherrytomater, pinjekjerner, soltørket tomat og bringebærdressing. Veldig god denne også, jeg elsker pinnekjerner og kunne hatt det på alt!
  • Sopprisotto med ruccola. Ganske mektig, men god.
  • Desserten var veldig skuffende, det var noen druer, appelsin, ananas, eple og banan skåret opp uten noe pynt eller noe.. Det som reddet det var mango. Mango er fantastisk! <3

Bestilte også en mojito (som forøvrig også er vegan.. hehe).

3 thoughts on “Veganmat på Wallmans

  1. Så bra at de kunne tilby noe vegansk! Ga du beskjed på forhånd, eller spurte du når du bestilte? Risottoen så jo kjempegod ut. Jeg elsker risotto. Ikke like imponert over fruktsalaten, men :P

    • Jeg spurte konkret da jeg booket dato, og ringte også og forsikret meg dagen før :) Det er jo litt sånn vi veganere må gjøre dessverre, men tar jo ikke mye tid å bare dobbeltsjekke så man vet man får mat man kan spise. De har allerede en vegetarisk vanlig meny og julemeny, så det er jo bra! :)

Legg gjerne igjen en kommentar

