Kattehuset i Oslo

I dag dro jeg og en venninne til kattehuset i Mosseveien. Jeg har hatt lyst til å dra dit lenge, men ikke kommet meg dit før nå. Venninna mi er litt «crazy cat-lady» så hun var supergira, og koste med alle kattene som var der (over 50 stk!). Jeg fant meg et par stykker som fikk kos og så ble det litt bilder selvfølgelig.

Grunnen til at jeg er veganer er først og fremst fordi jeg er veldig glad i dyr, og respekterer alle dyr for de individene de er. Derfor synes jeg ikke det er noe forskjell på katter og hunder, og griser, kuer og kyllinger. Omtrent ingen ville akseptert at man hadde avlet opp katter og hunder til mat og sperret de inne i trange bur og båser, for å drepe de. Ergo: da burde man ikke gjøre det med andre dyr heller :)

Ha en fin søndag! :)

2 thoughts on “Kattehuset i Oslo

  1. Hei:-) så skjønne katter da. Søster til elisabeth her btw. Hun tok meg med på kattehuset i bergen når hu var her på besøk, var kjekt dt…bortsett fra at jg er allergisk og tetnet helt til da:-P så jg satt mg på venterommet, mens hu koste sg:-D hun har kommet trygt frem til valezia forresten, og fornøyd med rommet der:-) kjekt du har startet opp blogg, tror nok dt er en del aktuelle oppskriter for mg her og. Gøy å se dg på cæsar, hehe:-D ha en flott kveld.

Legg gjerne igjen en kommentar

