På lanseringsfest av boken RAW

I går hadde jeg blitt invitert til lanseringsfest av den nye boken RAW. Jeg kjenner jentene fra Funky Fresh Foods som har gitt ut boken, og ble veldig glad for invitasjon. Det var god drikke, masse hyggelige (og genuint mat og vegan-interesserte) folk der og selvfølgelig masse deilig mat!

Nå er ikke jeg en av de som lager veldig mye rå mat, men kunne gjerne tenke meg å lage mer. Og da er den nye kokeboken perfekt. Jeg kjøpte med et par ekstra i gaver til venner også :) For de av dere som ikke fikk vært der, så kan den bestilles på nettsidene til Norsk Vegetarforening.

En av mine favoritter som de serverte ser du på bildet under (veldig veldig god!).

Lager du mye rå mat selv?

4 thoughts on “På lanseringsfest av boken RAW

  1. Smakte på noe persille-snacks der som er noe av det beste jeg har smakt! Boken jeg kjøpte har fått ny eier allerede, så må bestille meg en ny.. ;-)

  2. Jeg lager mye rå mat av to grunner: 1) Som ihuga Vegan Runner prøver jeg å spise mat som får kroppen til å prestere bedre og 2) Jeg har knust den keramiske kokeplata på komfyren min og har vært for lat til å få den fikset! Er veldig nysgjerrig på den nye boka, kommer nok til å skaffe meg et eksemplar.

Legg gjerne igjen en kommentar

