Smoothie

Min frokost (nesten) hver eneste morgen er smoothie. Det finnes utrolig mange forskjellige oppskrifter, og uansett hva man putter sammen av frukt, bær, juice osv så blir det bra. Jeg pleier veldig ofte å lage denne:

I den har jeg:

  • Frosne bær (jordbær, blåbær, skogsbær, rips osv)
  • En banan
  • Hempfrø (som jeg bestiller fra iherb.com)
  • Vann / juice / soyamelk
  • Kanel
  • Kaldpresset økologisk olivenolje
  • Rå kakaopulver (bestiller også dette fra iherb.com)

Den blir alltid digg! Hva har du i din smoothie?

ps: bruker du koden LOL543 på iherb.com så får du 5% i rabatt :)

3 thoughts on “Smoothie

  1. Jeg har frosne bær av et slag, banan, havregryn, valnøtter og yoghurt naturell (siden jeg kun er vegetarianer). I tillegg kaster jeg også gjerne oppi en appelsin eller kiwi om jeg har det liggende.

Legg gjerne igjen en kommentar

